Fatmanur1234 Kızlar arada bir kasılma geliyor sancı gibi bi süre sonra geçiyor aynısını yaşayan varmıydı
Dilanburak Fatmanur1234 canım 2 ay a kadar normal benim de oluyordu hemde çok kötü düşük yapacam sanıyordum ama şükür bişey olmadı ikinci ay da kesildi içini fetah tut
Selindikci35 Elizannesi kasiklarda yanma ve kasilma seklinde ni oluyor sizde de..Bende idrarda baski yapio
Selindikci35 Fatmanur1234 bende de oluyor canim. 6+1 haftaligim..Kasiklarimda yanma ve kasilma oluyor bi kac saniye suruyor geciyor. idrara da cok sik cikiyorum o da baski yapiyor sanirim