Hyilmaz_26 23ncu haftadayim. Son bir haftadır beyaz bir akıntı oluyor bu normal mıdır ilk hamileligimde oluyor muydu hatırlamıyorum baya zaman geçti çünkü???
gamzecgr Hyilmaz_26 benim de oluupr bu sıra doktorum kokusuz beyaz ya sa şeffaf akıntı sıkıntı değil gebeliğin belli dönemlerinde olur dedi