Esrasntr en son ilk gebeligimde bu şekilde bı kalp atışı çıkmıştı doktorum aynı gün sezeryana aldı beni ama benim ve doktorun ihmalkarligi oldu çok pişman oldum ama iş işten geçmişti baya korkutmustu eşimi kakasını yapmış olabilir suni veririm de gece yine sezeryana koyarım boş çeker diye. Biraz aynı seviye de gördüm ben nst ni korkutma kendini ama aç kalmamaya bak doktorun sıkıntı gormediyse sıkıntı yoktur zaten sağlıkla al kucağına 🥰