busrasss1 merhaba bende de ikili de 1/68 çıktı doktor çok yüksek dedi amiyosentez ve DNA önerdi istemedim bana kağıt imzatti down sendromu bebek dogurmayi kabul ediyorum diye çok kötüydu bugün hala kendime gelemedim yaş riski de çok yoktu sanırım kandan ultrasonla da her şey çok iyiydi ama bana dediki ultrason doğruluk oranı yüzde 30 çok düşük ne yapcam bilmiyorum sizin şimdi nasıl gidiyor ne yaptız üçlü kesin daha yüksek çıkar ikiliden dolayı kan değerlerimden dolayi