Kubare134 baya bir araştırma yaptım ben normal doğumla alakalı annenin duygu durumu o kadar etkiliyorki vajinanin kasilmasindan tutun çektiği sanciya kadar. Öncelikle bizim kafada canımızın acimayacagini ya da bunun bir süreç olduğunu bebeğimize kavuşmak için bir aşama olduğunu kabul ettirmemiz gerekiyormus yoksa sancin bile düzenli gelmiyor ve işlem uzuyor yazıyordu bütün okuduğum makalelerde. Açıkçası hemşire olduğum için sezeryan ameliyatına çok girdim ve sezeryan olmaktansa normal doğum bana daha masum geliyor. Allah o sanciyi göğüsleyebilecek güç versin inşallah. Ben sezeryandan korkuyorum ne yalan soyliyim