Elo__35 Merhaba 6+3 te ilk randevumuz olacak heyecanlıyım görebilecek miyim kalp sesini duyacak mıyım biraz zorlu geçiyor bulantılar felan ama iyi şeyler duymaya ihtiyacım var sizin ilk muayenenizde neler oldu
gamzecgr Elo__35 biz ilk gittiğimizde keseyi de bebekleri de gördük kalp atışlarını sonradan duyduk 8. Haftaya kadar duyulabiliyor
Wera Elo__35 banada 6+5dedi bugün kalp atışını duyduk kocamandı kesenin içinde senin kese fotonu at aynılarmı bakalım
Minigiim-vebenn52 Kalp atışlarını duyarsın yaa inşallah sağlıcakla geçer hamileliğin çok sevindim senin adına 🌸
Minigiim-vebenn52 Minigiim-vebenn52 ben ilk muayeneye gittiğimde 4 buçuk haftalıklı keseyi gördük sonradan gittiğimde 5 buçuk haftalıktı kalp atışlarını duyduk ama çok sesli şiddetli bi şekilde duymayı 12. Haftaya girdiğimde gitmiştim bende önümüzdeki günlerde gideceğim 15 haftalıkken inşallah cinsiyeti kesinleştirirler çok meraklıyım 🥹