Merhaba arkadaşlar bu raporlar hakkında kafam çok karışık bilenleriniz beni aydınlatabilir mi?
1) Eğer çalışmaya devam edeceksek çalışabilir raporu almak zorunda mıyız?
2)Eğer çalışabilir raporu alırsak 37.haftadan önce tekrar çalışamaz raporu alma şansımız oluyor mu?
3) Çalışabilir raporu alırsak ve doğum bu 37.haftaya kadar olan sürede olursa ne oluyor?