Sayeste112 Arkadaşlar beta hcg ilk başta 110 du 2 gün sonra 347 1 hafta sonrası 1070 olmuş doktor sağlıksız bir gebelik 2 gün sonra gel bakalım dedi sizce beklemeli miyim
BurcuSTopsakal Sayeste112 Bir hafta çok uzun gibi canım, başta güzel artıp sonradan çok çok az artmış. Hep aynı yerde mi yaptırdın ölçümleri? Birini sabah birini akşam mı yaptırdın diyeceğim ama 1 hafta da çok uzun. Rabbim gönlüne göre versin inşallah
Sayeste112 BurcuSTopsakal canım farklı yerde yaptırdım 3 betayı da cuma günü farklı bi doktora daha gideceğim ilk betayı baktırdığım yerdeki doktora
Aylinlin34 Cnm aynı yerde yapmaya câlis bide aynı saatlerde bir hafta için az artmış Allah gönlüne göre versin