Arkadaşlar selam herkese..Bazılarınız kızacak, bazılarınız katılacak,bazılarınız katılmayacak belki bilmiyorum ama burda çoğu insan doğum hikayelerini paylaşıyor vs ve ben de hassas içerik yazanlar haricinde girip okuyorum bir anne adayı olarak hepimiz gibi. Ama bakıyorum bazıları çok olumsuz şeyler yaziyo çiziyor, yok suni sancidan ölecektim yok işte çatı muayenesi yapıldı çok canım yandı vs gibi. Evet anlıyorum paylaşmak isteyebilirsiniz lakin bircogumuz doğuma hazırlık aşamasındayiz ve böyle şeyler görmek insanı negatif anlamda etkiliyor. Benim doğumuma 75 gün var mesela ve ilk doğumum olacak nasipse,giriyorum dogum hikayesi yazıyor ama öyle bi anlatmış ki sanki dünyası başına yıkıldı,sanki her şeyin sonu geldi.
Nitekim hepimiz hayırlısıyla doğum yapicaz ama bu tarz kötü hikayeleri paylaşmak zorunda değilsiniz. Siz kurtuldunuz ne güzel ama bizim daha zamanımız var,belki biz de o şekilde ağrı cekicez evet hayatın gerçekleri bunlar ama biraz daha dikkatli olsanız daha iyi olur diye düşünüyorum. Her ince detayına kadar da yazmayiverin mesela.