Kızlar selam.. ben gebelik testi vermek için hastaneye gittiğimde doktor bebek var mı yok mu bakmak için ultrasonda kistim olduğunu gördü benim haberim yoktu o güne kadar 4 cm e ulaşmış dedi sol yumurtalığımda olduğunu söyledi sonra hem onun için test hemde gebelik testi verdim ertesi gün gebelik testimin pozitif olduğunu beta hcg 54.8 olarak öğrendik ertesi gün gittiğimde aynı doktor yoktu başkasına göründüm 2 haftalık gebesin dedi ben kistim olduğunu da söyledim o önemli değil gebelikte olabiliyor diyip beni rahatlattı zaten ilk gebeliğim ve ilk deneyişimizdi çok şükür zorlanmadan hamile kalabildim 2 hafta sonra kontrole gel kimyasal mı değil mi bakalım demişti ama ben biraz daha erteledim çünkü o zaman 4 haftalık olucaktı ve kese de bebek de görünmez diye biraz daha beklemek istedim şu an 5 haftalık oldu randevum haftaya umarım bir sorun çıkmaz böyle kisti olup da hamile kalabilen daha sonrasında o kistten kurtulan var mı aranızda ara ara da ağrısını hissediyorum sol kasığımda..