Yaso Yarın 9 da yatışım yapılacak 11 de sezeryan ile kucağıma alıcam kızımı sizlerden dua istiyoruz. Rabbim kimsenin kucağını boş bırakmasın. Herkes sağlıkla alsın kucağına kuzucuğunu💞💞💞
oglummehmedim Sag salim kucaginiza alin insallah bende 13gun sonra yasayacagim o hisleri🤗Kacinci haftada yapiliyo dogumunuz