Aysnr11 Evimde 2 kedim var canım. Doktorum da allahtan hayvanlar konusunda bilgili bi doktordu, onun da evinde 1 kedisi 1 köpeği vardı ve kendisi de Hamişti. 2 ayda bir çok düzenli iç-dış aşılarını hiç aksatma. Kakasına kumuna sen hiç elini sürme eşin temizlesin. Kedilere de toxoplazma testi yaptırılabiliyor, biz öğrenir öğrenmez 2 kedime de yaptırmıştık, temiz çıktı. Kuru mama dışında besin verme. Dışarı sokağa salmıyorsan ev kedisiyse asla bi daha toxoplazma kapmazmış. Ayrıca bu toxoplazmayı iyi yıkanmamış sebzelerden meyvelerden ve iyi pişirilmemiş etlerden de kapabiliyorsun. O yüzden bu dediklerimi aksatma, hiçbir şey olmaz Allah’ın izniyle. O da bi yavru, öyle düşün. Doğduktan sonra da, aynı evde bebekle nasıl olacak, çocuk tüy kaparsa diye düşünme. Doğduğumdan beri hayvanlarla büyüdüm. En önemlisi düzenli iç-dış parazit aşısı, başka aşı önemli değil. Karma aşı filan var onlar kedinin kendi sağlığı için gerekli. Senede 1 zaten