zeynozey
bdenerigokce
Biz özel klinikte bir doktora gittik alttan bakamam haftaya gel dedi şuan da kimyasala dış gebelikte olabilir hiçbirsey belli değil dedi iki gündür içim bı tuaf ama hissediyorum olduğunu içimi ferah tutmaya çalışıyorum inşallah sağlikla kucağımıza alırız haftaya salı tam 6 haftalık olucak tek dileğim görebilmek😌