Damla6116 Merhaba arkadaşlar . Bugün evlenmeden önce yaptığımız sma testi sonuçları geldi . Bende taşıyıcılık saptanmadı diyor fakat eşimin şüpheli yazıyor . Bu durumda Allah korusun doğacak çocuğumun sma hastası olabilme ihtimali nedir ? Benzer bir durumu yaşayan var mı acaba aranızda ?
dudaktan_kalbe25 Damla6116 sen nasıl verdin ki benden almamıslardı erkekten alınıyor sadece diye biliyorum. Bnce üni hastanesi varsa orda detaylı yaptırın o zaman bize demislerdi paralıydı ama eşimde cıkmadı ama eger cıksaydı orda tekrar yaptırcaktım.
Annesiiiii_ Damla6116 Bizde de durumlar aynıydı. Bende sorun olmadığı için problem değilmiş. İki tarafta da olursa sorun oluyor.
BurcuSTopsakal Damla6116 İki taraf da şüpheli olursa sorun oluyor canım. Tek tarafta problem olmaz. En fazla, çocuğun taşıyıcı olabilir, büyüyüp yuva kuracağında çocuğuna söylersin taşıyıcı olma riskini, çocuğun da ona göre eşine de yaptırır test 🤗
Damla6116 dudaktan_kalbe25 biz evlenmeden önce aile hekimliğinde yapmıştık ikimizden de aynı anda aldılar . Normalde ilk erkekten aldıklarını bende yeni öğrendim 😊
arirangg Damla6116 Bizim de durumumuz aynı. Eşim taşıyıcı, ben taşıyıcı değilim. Bu durumda bebeğiniz SMA hastası olmaz. Ya sizin gibi taşıyıcı bile olmaz ya da sadece taşıyıcı olur eşiniz gibi.
Sbha_13 Damla6116 kendinizi korkutmay7n insallah bisi cikmaz Biz nikah tarihi icin kan Falan verdigimizde esimden bi tup fazla almislardi sma icin oda temiz cikmisti doktor dedi egerki esinin sonuclari kotu ciksaydi sendende bu testi isteyecktik dedi onunki temiz cikinca artik benden istemediler
Melisasrt Benim bildiğim erkek taşıyıcı oluyor zaten ve doktorlar temiz çıkmadığı sürece çocuk olursa sma hastası olabilir diyor
dudaktan_kalbe25 Damla6116 eşimde o zaman verdi iste ama benden almadılar yani şükür bisey cıkmadı ama hatta sordum sadece erkegin verdiğini söylemislerdi😅
Damla6116 Teşekkür ederim arkadaşlar . Sonucu bugün öğrendik ve bir anda içime kurt düştü . 18 haftalık da hamileyim . Allah herkese sağlıklı evlatlar nasip etsin inşallah 🥹
Belginylmz Damla6116 babada olması sende olmaması bebeğin sma li olmuyor ikinizde olsaydı bebek smali doğuyordu babada warsa eğer sadece bebekte smali değil ama taşıyıcı oluyor diye biliyorum