Melikeckr Kızlar selam 1 düşük ve 1 kürtajım oldu üstünden 2 ay geçti kan verdim 612 cıktı 💃 şuan 4 haftalık henüz doktora gitmedim varmı benim gibi olanlar tekrar kaybetmekten cok korkuyorum
Toprakksx1 Melikeckr korkma güzel düşün bende daha önce bir düşük yaptım Kürtaj oldum aşağı yukarı 1 yıldır hamilelik filan yoktu kurban arefesi tesadüf olarak öğrendik şuan 9 haftalığız Rabbim bağışlasın İnşaAllah
Bsrblr Bende kurtaj oldum uc ay korunduk 4 ay bıraktık hamıleyım Buda çok rısklı oldu 4 aya yakın yattım kanama vs suan 17 haftayız elhamdulıllah bıraz gectı