Merhaba; gecen hafta bebeğim 2900 gramdı bir hafta sonrs yine aynı cıktı buna mutsuz olmuşken nst de kalp atışları cok hızlı cıktı 180-190 lara geldi ilk kez böyle bir şey oluyor :(
Normal doğum olucak derken,yarın acil sezeryan a almaya karar verdi.
Aşırı moralim bozuldu :( doktor streslenmiştir dedi ama içim rahat etmiyor yarın tam 38+1