Esracmmm Kızlar gözümü açamıyorum çok uykum geliyo kan ilacına başladım o mu yapıyor acaba başka problemim yok sadece çok uykum var
Aslan10 Esracmmm 17 de bende de uyku başından beri gitmedi sirkeli uykum var ya sonuna kadar gidecek galiba
Zekiye45- Canım bende aynı kafana takma şükür edelim güzel geçiriyorsun heralde sende bişey yok dediğine göre ama bu uyku beni mahfediyor🤣🤣 heryerde uyuyorum her an uyuyabilirm
Esracmmm Zekiye45- ben normalde hiç bu kadar uykulu hissetmem kan ilacına başladım 5 gün anca oldu işte uykumu getiriyor sabahları aç atıyorum sonra uykum bitmiyor gece atsam daha mi iyi olur