Pitircik_Annesi Kızlar merhaba , ben 20 haftalık gebeyim ve magnezyum ilacı (bu su da eriyen tablet ) kullandığım halde ayakta kaldığım günlerde bacaklarım çok ağrıyor , gün de 1 muz da mutlaka yiyorum . Sizler ne yapıyorsunuz bacak ağrıları için ?
bdenerigokce Pitircik_Annesi benim bazen oluyor bazen olmuyor🤷♀️ sebebini anlamadım hiç, bende d vitamini isteyeceğim doktordan o iyi geliyordu
Ihlamurrengi Pitircik_Annesi 21+1 in ben de sol bacagım iki gündür ağrıyor. Ben de magnezyumu düzensiz kullanıyorum. Bir de bi kaç gündür vajinam ağrıyor tam rahim içi. Sizde oluuor mu ya :(
Lalelale1 Benimde ayaklarım çok ağrıyo sanki sabahtan akşama kadar ayakta durmuşum doktor B12 eksikliğinden oluyordur dedi iğne yaptırıyorum ama hiç düzelme yok 🥲