gly_ Merhabalar 🙋🏻♀️ şu an 11+3 haftalığım. 10+6da doktor sadece sohbet ediyoruz net bir şey demiyorum erkek gibi duruyor dedi. Sizler net olarak cinsiyeti kaçıncı haftanızda öğrenmiştiniz?
bdenerigokce gly_ 15+5 ti sanırım ondan önce hiç tahminde bile bulunmadı zaten bana sürpriz yapılacaktı iyi oldu 🥰😂
Haticealan gly_ seninle aynıyız ben de 11+2 doktor 12 hafta dolunca gel bakalım cinsiyetine dedi ama aynı doktor 10. Haftada bile biliyor sayfasında mevcut videoları hatta 😁
Haticealan gly_ gene yaparsın cinsiyet partisi ben de bize söylememesini kağıda yazmasını istiycem girince hemen ben de düşünüyorum cinsiyet tahmin partisi
gly_ bdenerigokce aslında ben de cinsiyet partisi yapacağım ama bir anda öyle söyledi doktorum. Ben daha belli olacağını düşünmediğim için söylememiştim doktora parti olayını 😂
bdenerigokce gly_ devlet hiç tahmin yürütmedi hatta biz yine söylemez diye bekliyorduk, çevremizden bi kaç kişi devlet geç söylüyor özele gidin bile demişti ama 15+5 te gayet açtığı için gördük 🙈 ben kağıda yazar mısınız dedim, aa artık böyle mi oluyor diyor 😂
gly_ Haticealan bir kaç tahlil istedi cumartesi günü kontrolüm var. Geldiğinde yine bebeğin ense kalınlığına bakarız demişti. O zaman ben ultrasona geçince söyleyeyim belliyse kağıda yazsın sizinkiler gibi 🙊
Haticealan Benim bu üçüncü çocuğum olacak Allah izin verirse ama diğerlerinden daha çok heyecanlıyım nedense 😁 ilklerde öğrendik geçtik şimdilerde cinsiyet partisi çıktı ona heves ediyoruz herkes gibi hayırlı sonuçlar alalım da gerisi önemsiz Allah herkesin gönlüne göre evlat versin inşallah 🌹