Kızlar geçen hafta rahim filmi çekindim çok şükür tüpler açık ama rahimde çok küçük yara var dedi doktor. Benim de buna dair bir belirtim yoktu ağrı yanma kaşıntı kanama vs. Sadece sarı renk akıntım var ama bu süreçlerin en başında başka bir doktora gittiğimde bu şikayetimi söylediğimde bana ben bir sorun görmedim deyince bende bu konunun üzerine düşünmedim. Genetik olabileceğini düşünmüştüm. Şimdide rahimde yara deyince ben bu sarı akıntıyı buna bağladım. Böyle olan var mı hiç aranızda. Randevu da bulamıyorum o ara dönemi boş geçip korunmakta istemiyorum rahim filminden sonra hamile kalma şansı artıyormuş galiba. Ne yapacağımı şaşırdım :(