hulyaca Ben oldum canım, 7 sene önce özelde olmuştum. Küçültme + dikleştirme yaptılar, malum ağırlıktan dolayı yer çekimine karşı gelemiyorlardı 🥲 7senedir ameliyat izlerim geçmedi. Ama çok rahat ettim, omzundan yük kalktı resmen 😂 sen ne güzel doğum sonrası düşünüyorsun, ben bekarken yaptırmıştım psikolojim bozuluyordu. Şimdi de bozuluyor, 32 haftalık gebeyim, memeden süt gelecek mi gelmeyecek mi endişesi 🥺 her şeyi devlette yaptırma taraftarıyım fakat estetik konuları devlette biraz şans. Doktoru çok iyi araştırdıysan ol yoksa, ben riske atmazdım.