Muhberay Kafanıza takmayın bence, kadın doğuma randevu alın bebek düsünüyoruz diyin, kontrol yaptırın kan testleri ister, yumurtalıklarınıza bakar, böylesi daha iyi ve sağlıklı olur bence, ileri de tansiyon gibi hastalıklar olursa önüne geçmiş olursunuz. ❤