Kızlar aşilama icn gonal f kullaniyodum bugun gittik doktora…20 ml olmussa catlatma ignesi yapacaklardı… ve yumurtam 20 ml olmadan kendiliginden catlamış…. aşılama iptal oldu… ve bugunleri degerlendir doktorum dedi.
. Eger adet olursan tekrar başlıcaz dedi.
.. çatlama kac gun suruyo kızlar nasıl degerlendireyim lutfen yazn