Merhabalar 🌸 10 aylık evliyiz ilk defa çocuk istedik, olmadı. Adetimin ikinci günü bugün. Düzenli adetim var 26-28 günde bir olurum daha doktora gitmedim bu aşamalar ne şekilde ilerliyor bilmiyorum. Bir dahakine ovülasyon testi mi almalıyım nasıl yapılıyor onu bile bilmiyorum? Maydonoz suyu ve havuç gibi şeyler duydum bunlar ne zaman tüketiliyor deneyimli anne ve anne adaylarından yardım istiyorum