Selale_bati BerilGzl ben 1 paket aldim slleepy cunki bebegim dogunca alerji yaoarmi kasintisi olurmu derken cok almak iatemedim eger tenine zarar verirse degistirim stoklasaydim alerji yapsaydi bebegime elimde kalcakdi bezler
Esrass BerilGzl Bend e 1 pkt aldim molfix yenidoğan 62'li ıslak mendil almadim temizleme pamuğu aldim.
Deryakaya1802 BerilGzl ben de molfix aldım deneyip görücez bakalım. Aylık paket aldım ama korkuyorum ya iyi gelmezse diye, stok yapma yani 😊
1850 Selale_bati aynen bende yenı dogan sleepy bır paket aldım memnun kalırsam devam etcem kalmazsam molfixe geccem başlangıc ıcın cok stok yapmamak lazm bence