Gzderg Merhaba kizlar ben 22 haftalık gebeyim son zamanlarda akintimi terlememi anlayamadım malum havalarda çok sıcak iç çamaşırı aşırı ıslanıyor en son kontrolde bebegn sıvısı normal denildi yaşayan varmı bu durumu acaba?
RabiaBadem Gzderg bende aynı durumdayım 20 haftalık hamileyim tahlillerim temiz çıkıyor. Ama bu durumdan bende çok şikayetçiyim. Haftaya çarşamba tekrar doktora gittiğimde doktoruma soracağım.
Ebrugrgn Bu benim de kafama takılıyor kontrollerimde bi sıkıntı da çıkmıyor ama endişe ediyor insan yine de
Gzderg Umarım terliyoruzdur sicaktan dolayı yada normal bı şeffaf alıntıdır ama gerçekten sinir bozucu