Kızlar bir kaç sefer başıma geldi önemli değil diye ciddiye almadım sizede sormak istedim şimdi aralıklarla bir kaç gün tuvaletten sonra peceteyle sildiğim de peceteye hafif kan gibi bişey geliyor bir damla fazla değil bu bı kaç sefer oldu dün hastaneye gittim doktor bebek fln iyi dedi bu olayı söylemedim ama sizce bir sıkıntı olur mu ya da başınıza gelen oldu mu