25+1 bende de aynı sıkıntı var dün doktora gittim tansiyonum çıkıp düşüyordu nabzım 120-130 lardaydı burnumdan aldığım nefes yetmiyordu tansiyon takibi yap 1 hafta eğer normal değilse kardolojiye gözük dedi büyük ihtimal havalardan ve aşırı kan basıncından başka bi doktora sorduk normal hamilelikte korkulcak birşey yok çocuk geliştiği için oynadığı için bünye alışmaya çalışıyor dedi o yüzden gelip geçici sakın panik yapma nefes egzersizi yap Allah yardımcımız olsun