sekerparemm Kızlar 15.haftaya girdik heralde biraz geç kaldım ama yine de öneriniz varmı bio oil yağ ve mustela mı yada lierac kremmi veya başka öneriniz varmı?
BirVeraAnnesi35 sekerparemm ben kendim karıştırıp sürüyorum ilk kızımdada yapmıştım hiç çatlak olmadı. Hindistan cevizi yağı, kakao yağı ve tatlı badem yağı
Agg0207 sekerparemm bio oil yağ kullanıyorum şuanda ilk kış moda Alman markası kullanmıştım ama turkiyede satışı yok artık bio oil de çok güzel baya bereketli hergun bir kez sürüyorm
Kukulikukuli12 sekerparemm bio oil kullandım ilk hamileliğimde 4.ayd başlamıştım ben sadece karnıma sürüyordum. Karnımda çatlak yok ama belimde popomun üzerinden bacaklarıma dogru tek sıra kalp seklinde çatlak var 🤣 keşke arkalarıma da masajla sürseydim
Agg0207 sekerparemm nemlendirmek önemli canım yağ yada krem daha etkili diye birşey yok ikisinden birini kullansan Yeterli