Melodimm Kızlar 17 haftayim ben.Karimin aşağısında falan haraket hiss ediyorum ve bir hafif ağrı girip çıkıyor.Bebek haraket etdiyi için mi boyle?Kimler benimle aynı.Doktor yurt dışında soramiyorum.