Merhaba hanımlar, 30+5 olduk bugün doktorum perinatolojiye yönlendirdi. Su azlığı ve karın çevresinde 1 hafta geriden gelme var. İlerleyen haftalarda gelişim geriliği olabilir ve 37. haftada alabiliriz dedi, başına gelen duyan var mı? Biraz endişelendim