Merhaba hanımlar henüz o teşhis konulmadı sadece araştırmalar a göre belki çıkabilir bu sorunu yaşayan varmı çıkan varmı neler yapiliyo kötü birseymi ben hamileliğimin ilk haftalarindan beridir kaşıntı yasiyorum doktorum cildiyeyi önerdi uyuz olabilir dedi göründum kaşıntı ilacına başladım kaşıntılar hafifledi çatlayan bölgelerinde hafif var hala ama ellerim aşırı kasiniyo ve egzama gibi yaralar var ne olduğuna emin olamadım beni bilgilendirirmisiniz