Beyzanrrr hormonalmiş, tuylenmeyi doktorum dedi olur dedi. Dogumdan sonra hormonlarin degismesiyle dökülcekler. Vajinadaki kararmayı henüz keşfetmedim,o da oyledir, suan hamileyseniz bise kullanmaniz gereksiz cunku zaten hormonlar aktif. Dogumdan sonra çözersiniz