Yenibirannee Asyos34 ablam 1 hafta once 2. Sezaryanini oldu resmen yari yarıya daha rahat geçti hemen ayaklandi. Simdi sira bana geldi bende 2. Sezaryan icin bekliyorum ☺️
M-Y2020 Asyos34 bende burda bekleyeyim ilki çok kolaydı ikincide inşallah öyle olur ya doğum aralıkta
Agg0207 Asyos34 ilki çok fenaydı o ağrılar falan ama inşallah ikinci kolay olur evde 2 tane çocuk olacak bir an önce ayaklanmak istiyorm bide bebeğim inşallah çok sakin olur bu kez 🤲