Kızlar merhaba. 32.haftadayım, bebeği hissetmediğimde biraz panik oluyorum, karnıma hafifçe baskılar yapıyorum tepki alabilmek için. Bunların bi zararı oluyor mudur? Böyle hafif dürtercesine 😅 Sanırım bazen uyuyor uyandırıyorum tepki veriyor sonrasında. Ama bunu sık yapmanın bi zararı var mıdır