Didemcann çıkmış canım sonucun, bilgisayar grafiğe döküyor, yorumluyor, hemen gidip iste sonucunu bilgisayardan çıkarttır, doktorlar bile bu değerlerle yorumlayamıyor.. İnşallah tertemiz çıkmıştır, yalnız doktorlar grevde, arayarak git. Gerçi sekreter bile bilgisayardan çıkartabilir belki, sor sen