Begum35 Kızlar başına gelen varmı bütün vücudumu kırmızılılar kapladı baştan aşağı çok kötü oldum kaşınıyor su topladı patalikca yayıldı🙁🙁 erken doğumu tekilyormu
Pinkyy Begum35 canım kardeşimde de olmuştu hemen doktorunu arayıp bilgilendirdi,karaciğer enzimleri çok yüksek çıkmıştı,hastaneye gidip gerekli işlemler yapılmıştı,bence sende doktorunu bilgilendir yada acile filan gidip göster ne olur nolmaz..
Ysn Begum35 evet erken doğuma sebep oluyor hiç evde beklemeyin doktoru arayıp acile gidin ciddi bir durum
OgretmenEva Begum35 doktora gidin lütfen ihmale gelmeyecek bir durum karaciğer enzimleriyle ilgiliyse erken doğuma neden olabilir
Begum35 Pinkyy gittim geçen acilden girdim kan değerine baktı karaciğer normal dedi idarar aldılar sonra kaşıntı serumu verdiler ama benim hersyeime yayıldı çok kaçıyorum nasıl gecicek baştan aşağı hersyim dolu kip kırmızı krem verdi hap verdi bebege etki edrmi acaba 🙁
Begum35 Ysn doktorunuza aradım böle bole dedim telefonda beni muane etmeden iğne yazms kabul etmedm bide özel devtte daha çok ilgili kan idrar hepsini yaptı
Begum35 Bsranr tehiss konulmadı acilden girdim alerji dediler ama alerji gibi değil bütün herydim kasidikca çoğaldı yaraya dönüşüyor
Nisankzn Begum35 ✋ben dogum yaptim 38 de bu sebepten bebegin kalbini etkiler dedi dogum dan sonra cocuk doktoru haftam iyiydi ama kuvozde bebegim
Ceylanim Begum35 digumdan hemen sonra geçiyor dogu alerjisi demisti bama ama herkezde farkli mi onu bilemedim
Bsranr Begum35 bana da alerjidediler gebelik alerjisi ama gecmek bilmedi ysrın yeniden tahlil ysptırcam
Tml Kolestaz var mi yok mu onu anlayamadim? Idrarda protein kacagi cikti mi ? Alerji ise eger. Bahsettiginiz su toplamali kirmiziliklari bende yasadim. Hicbir hap ise yaramadi.30.haftada baslamisti. Xolair diye bi asi verdi dr onunla gecti sadece.ayrica iyi gelen tek bir krem var Oro Cinko Kremi 9 10 tup bitirmiştim.baska hicbir marka işe yaramadi.gecmis olsun cok zor..
Begum35 Tml netten okdum bana tehs konmadi karaciğer temiz çıktı demişti idarlde iki tane enfeksiyon çıktı acil bu kadar test yapabildi
Tml Begum35 tum kan testleri yapildi hicbirsey cikmadi. Sadece yediklerime dikkat ederek azaltabiliyodum mesela kakao ve cilek bana dokunan seylerdi deneye yanila bulmani tavsiye ederim. Dedigim gibi tamamen gebelikle alakali.ve kasidikca odem varmis gibi kocaman sisiyodu elim ayagim
Tml Begum35 vucuduma yayilmadi ama asi olmasaydim yayilmaya başlamıştı. El ve ayak parmaklarimda baslayip o minik sular patladikca yayiliyodu dizime dirsegime kadar cikti asi oldum durdu. Bi prof.a gitmistim vucudun bebegi yabanci madde gibi algiliyo o yuzden bunlar..koleastaz degil demisti aynen de dogru cikti dogumla beraber tamamen gecti.su an 2.hamileligim yavas yavas basliyo. Zyrtec auris hic bir ise yaramiyor. Soyledigim aşı tek çözüm malesef.. oro cinko kremini surersen bana dua edersin.geceleri aglamaktan uyuyamiyordum boyle bi kasinti olamaz