Merhaba doktorum grev yapmiyormis öğrendim bugün tekrar sonuçlarım için gittim zaten kürtaj degil fitil ile tek parça düşük oldu beta değerim 300 1 hafta içinde sıfırlanır dedi ilişkiye girmende sıkıntı yok dedi ama benim durumum biraz farklı ilk bebeğim tüp bebekti buda supriz oldu 2 buçuk sene sonra kendiliğinden olmuştu hemen denemeye başlamak istiyorjm lütfen sadece düşük sonrası hamile kalanlar yazsın adet olmadan yumurtlama olur mu hemen adet olmadan hamile kalan oldu mu bu arada düşük yapmadım bebeğin kalbi durmuştu