Merhaba arkadaşlar. Biz bebeğimize kaynanımın ismini koymak istiyorduk ta ki nişanlı zamanlarımzdan eşjm söylüyordu. Bizim ilk bebeğimiz boş gebelik oldu. 2 cisi şu an kız. Ben rüyamda uzun saçlı beyaz giyinen bir kadın gördüm. Ve o kadar işıklydıki gözlerim tutulmuşdu. Ve bana ilk bebeğin kızdı senden isim bekliyor hayla. Biz senin bebeğinin ismini kaynanın ismini koyucaz dedi. Eğer 2 ci kızının ismini deyişmezsen onu da alacağız dedi. Ben de o boş gebelikti dedim haylr kız dediler. Dedimki kızımı görmek istiyorum henüz senin için erken dedi bana. Ve kaynanama bebeğe ismi sen koymalısın ve kuran ismi olmalı dediler. Şu an şok içindeyim