benim ilk gebeliğimde vardı 21 haftamda belli etmişti kendimi aspirin kullanmama rağmen şişiyordum balon gibi olmuştu heryerim şimdi yine hamileyim bi düşüyor bi iniyor geçen doktor kontrolümde 13/6 gelmişti ertesi günü sağlık ocağında 10/6 geldi ben ne yapıcam hiç bilmiyorum daha 8+6 yım doktor kontrolümde söylesem ilaca başlasam faydasını görür müyüm