Ayazz-A aysenur42t canım en iyisi bebe yagi dedi doktorum hem de fahis fiyatlı değil dalin bebe yagi kullanıyorum 7 aylık oldum hala çatlamadim
Xcbaby aysenur42t kilo almaya ne zaman basladin o zaman kreme de basla ben lierac kullaniyorum hep göbeğime surdum orasi tamam ama bacaklari ihmal ettim sanki bacak catlamazmis gibi 🤦🏼♀️ gobek bel simidi göğüsler bacak komple kullan ne kullanirsan .
aysenr9918 aysenur42t Lierac ve bio oil ikisini de gebeliğinin ilk aylarından itibaren kullanabilirsin ben normal vücut nemlendiricisi bile sürdüğüm oluyordu tek hedefim nemli olmasıydı kuru olmamasıydı ama yine çatladım 32.haftadayım biraz genetik olabiliyormuş
Baby_hurma Bende hamılelıgimden bır ay sonra kullanmaya basladım.bıo ve lıarec kullanıyorum suan 20 haftalık hamıleyım kullanmaya devam edıyorum
ladyax Baby_hurma bio oil sakat doğumlara neden oluyor içeriği masum değil kullanılmasını önermiyor doktorlar
Ebru52- Baby_hurma karnın. Sert mı yumuşak mı 21. Haftadayım karnım çok yumuşak gerginleşme olmadı bende kullanmak istiyorum da erken Sanki şeninde yumuşak mı karnın
Merve3801 aysenr9918 bende piyasada ünlü olan ne varsa kullandım 32. Haftayım çatladım maalesef genetik yatkındı benimde
likesah aysenur42t gebeliğim 2. Ayında duştan sonra sürmeye başladım ben karnım erken büyüğü için 13. Haftada sabah akşam kullanmaya döndüm. Palmers in masaj losyonu ve lieracı karışık kullanıyorum arada kakao yağı da sürüyorum. Lierac sıcaklarda daha iyi geldi bana hemen emiliyo yapış yapış değil. Göbek dışında meme bel popo ve bacaklarıma da sürüyorum. Bir de bol su içmek de önemliymiş günde 2.5-3 lt kesin iciyorum hava zaten sıcak. Bütün bunlara rağmen çatlarsam da artık yapacak bir şey yok.
RabiaBadem aysenur42t ilk hamileliğimde bebeğimi öğrendiğim ilk andan itibaren kullanmaya başlamıştım (1 aylıktı öğrendiğimde). Stricacare ve bio oil çatlak önleyici yağı düzenli olarak (birini sabah diğerini akşam) kullandım bir tane bile çatlağım olmadı çok şükür. Şuan ikinci hamileliğimde 4. Aydan itibaren kullanmaya başladım.
Lafayette aysenur42t annem vazelin kullanmis 4 hamileliginde çatlamamış, bana da vazelin kullan dedi. Ben de vazelin kullaniyorum. Karnima kalcama belime popoma, ust bacaklarıma, 28.haftadayım henuz bir catlama yok, umarım olmaz da
TugbaOmerCucuk Lafayette vazelin yasaklı bi madde yurt dışında. İçeriği o kadar tehlikeliymis ki hiç kullanmamak lazımmış. Kullandığın ürünün içeriği bi araştır canım
Humeyraa23 Lafayette vazelin içerik olarak gebeliğe hiç uygun değil gebe olmayanlara için bile sakıncalı içerikler var daha doğal şeyler tavsiye ederim
Pitircik_Annesi kvsr22 bio oil aldım tek , bebek losyonu ve nemlendirici yeterli fazla fazla paralar vermeye gerek yok bence genetik çünkü 🙃
zubeyde8mehmet kvsr22 santeplus var kesinlikle öneririm ben çatlamam deyip ihmal ettim 6. ayımdan sonra başladım kullanmaya olan çatlaklarda bile etkili kesinlikle alın aldırın yani doğum yapalı 6 gün oldu kendimi toparlayınca kullanmaya devam edeceğim.
Neslihanavciaydin kvsr22 ikinci gebeliğim tebim çok hassas ve aşırı kurudur lierac kullandım ikisindede bir tane çatlağım yok şansa bırakmamak lazım bence genetikle alakalı değil
kvsr22 Pitircik_Annesi Bio oil biraz daha uygun fiyatı sağolun.Bebek losyonu hangi marka kullanıyorsunuz
Faydogan Kediannesi1 badem yağı tüylenme sorunu yapabilir Hindistan cevizi yağı daha sağlıklı olur diye düşünüyorum
Kediannesi1 Faydogan aa evet o aklıma gelmemişti zaten yeterince tüyleniyoruz, olabilir aslında en güzeli kantaron Yağı ama gebelere önerilmiyor malesef bir de dermoeczane.com var ben ordan çok uygun fiyata alıyorum herşeyimi aklınızda olsun hızlı da geliyor ilginç şekilde
Faydogan aysenur42t ben mustela çatlak kremi ve Hindistan cevizi yağı kullanıyorum, karnımda az da olsa çatlama oldu malesef genetikte etkiliyor.
Pitircik_Annesi kvsr22 aynen bende fiyatı uygun diye aldım büyük de şişesi var baya da gider. Kızımın dalin marka yağından sürüyorum arada 😀
Faydogan Kediannesi1 evet o siteyi biliyorum da eczaneden alıyorum ben riske girmemek için bu tarz ürünlerde maalesef sahte çok oluyormuş diye yine de tavsiyeniz için teşekkür ederim ☺️
cherry_blossom aysenur42t ben şu an 39.haftadayım 4.ayımdan beri Hindistan cevizi yağı kullanıyorum henüz karnımda bir çatlağım olmadı gerçi daha doğurmadım her an her şey olabilir ama şimdilik bir şey yok😂 deneyin bence sizde. Ama göğüslerim çatladı biraz.
Hazal- Eczacı arkadaşım kakao yağını önerdi. Lierac zaten iyi bir marka onu da aldım ama kakao yağınıda kullanıcam 🙋🏻♀️
Beyzanrrr Hazal- ben kullanıyorum acı badem yağı ile kakao yağı tüylenme yaptı bende yada gebelikten oluyor bilmiyorum