gzdee11 Kızlar Kocaeli Gebze ya da çevresinde yaşayan var mı. Hangi hastaneye gidiyorsunuz doktorunuzdan memnun musunuz?
KubraAydin gzdee11 ben farabiye gidiyorum cemal cevheroglu memnunum da aslında ama doğumu özelde düşünüyorum
Adabp gzdee11 Cihangir ay vardı en iyi doktorlardan Gebze’de merkez hastanesinde bir sorun derim herkes çok metini veriyor
Haticeakcy gzdee11 merhaba canım bende medar da soley hanıma gidiyorum muayene ücreti 800 tl. Doğum ne kadar henüz konuşmadım. Genel olarak memnunum. İlk zamanlardaki bütün testlerimide devlette yaptırdım hala da devlette yaptırıyorum
KubraAydin gzdee11 birkaç gün önce yüzyıldan fiyat almıştım sezeryan için 12.500 dediler diğerleri ates pahasına en uygun şuan yüzyıl
gzdee11 Ben şu an medicalde Nilhan hamıma gidiyorum çok da memnunum kendisinden ama muayene ücreti 925₺ doğum ücreti 20 bine yakın diyorlar. Bu kadar para vermek istemiyorum devletten de istediğimiz zaman randevu bulunmuyor kafam çok karışık