1melekannesi3858 Busra-1601 yok canim şükür öyle bisey yok olsa tahlil felan verdim enfeksiyon da çıkardı
Busra-1601 1melekannesi3858 ay iyi o zaman sevindim adınıza. insallah bebislerimizi sağlıcakla aliriz kucaklarimiza da bu çektiklerimiz nazarlık olur
Derya5454 Kubrakarahan hiç endişelenmeyin bebek büyüdükçe su normale dönüyor benimde öle oldu 33 haftada suyum normale döndü
1melekannesi3858 Busra-1601 Aminn inslalah canım benim korkum pek yok şükür yaşam sinirini cok çok önce atlattım sadece kuvezden korkuyorum oda girmeyecek allahin izni ile
Busra-1601 1melekannesi3858 benin de korkum kuveze girmesi gerçekten eve elim boş dönmek rabbim esirgesin çocuklarımızı bize bağışlasın insallah