Allah Allah ben mi görünmezim bilmiyorum ama dun post açtım üst üste de yorum yaptım görsünler diye yok görmediler belki burdan gören olur diye sormak istedim oğlum 25 aylık doğduğundan beri agladiginda şıpır şıpır gözyaşı aktığını bilmem ya en fazla 1 2 damla hep mi yalandan ağlıyor bilmiyorum doğduğundan beri 3 kez rutin göz muayenesi yapıldı ama hiç bir sorun yok göz yaşı tıkanıklığı deniyor araştırınca ama onda da böyle gözde sulanma çapak gibi belirtiler oluyormuş o da yok neden gözyaşı akmaz ki başına gelen var mı tedirgin etti beni bu durum