Sevgigulsen Özele gidiyordum başlarda bende, kese görüldü 10 gün sonra kalp atışına gel gelirkende kan idrar testini getir demişti. Devlet hastanesine gitmiştim bende testleri yapmak için devletteki doktorda bebeği görmeden ne testi kalp atışı duyulsun sonra tahlillerine bakarız demişti😂 10 gün sonra kalp atışı duydum, ana sağlığına gittim orda hem dosya açtırdım hep tahlilerimi yaptım. Özeldeki doktoruma götürüp göstermiştim sonuçları.