Merhaba arkadaslar hamıle olduğumu bilmeden dişim çok iltihaplı olduğu için kaplamalarin değişmesi gerektiği için iki tane antibiyotık ve dayanamadığım için bir sürü ağrı kesici içtim hesaplamam göre 10gublukkende diş rötgeni ve tomogrofi çektıler diş tedavımın başlayacağı gün öğrendim ve gidip başlatmadım ağzımın şişiyle beklıyorum öyle ne yapacağım hiç bilmiyorum içim hiç rahat değil bebeğim etkilenmiş midir acaba diye içim içimi yiyo doktorlara danıstım biiey olmaz dedıler ama arastırma hastanesine git arastır için rahat etmiyosa dedıler ama 15gun var daha yasayan varsa bana tecrubelerını yazabılır mı yoksa kafayı yıcem ben çok takıldı kafama internete bakınca insan ıyıce korkuyo çnkü