Dmt0 -obiranne- bende ilacı kullandıktan sonra küçük bir parça geldi acaba o mudur, büyük bir şey mi olmalı hiç bilmiyorum
Srp53 Dmt0 olabilir tekrar muayene olursanız netleşir içerde kalan kan pıhtıları da olabilir benim o kadar pıhtı gelmesine rağmen o bahsettiği milim gitmedi mesela betam da sıfırlanmıyor bu yüzden değişik durumlar onun orda kalmaması lazım dikkat edin
Ftrhn mavideniz6 ben de hem kendim düşürdüm hem kürtaj oldum bence de asla düşüğü beklememeli direk kürtaj. Ben bir de anestesizi kürtaj oldum majvoldım ya