Bal_1604 G12s_18 🤣🤣 dogurursaniz hayırlı olsun sağlıkla inşallah 🥰 kavuşun bizim biraz daha beklememiz lazım başka doktorla doğurmak istemiyorum
DusunceBulutu Son 7 hafta.ikinci hamileliğimde sıcaklara geldi geçmek bilmiyor.gerçi kızım ufak olduğu için diğeri iyice içerde kalsın istiyorum.karışık işler 😅