Hilalcikkk Bu ilacı kullanan varmı ikinci kez idrar enfeksiyonu oldum doktor antibiyotikten sonra bunu yazdı 😢😢
Sbry98 Hilalcikkk Ben 34 haftalık hamileyim tek içimlik toz şeklinde 3 kere kullandım cok sık enfeksiyon oluyorum kullanabilirsiniz bir sıkıntı olmadı bende doktorda zararsız demişti
Mlina Hilalcikkk benim doktorumda hep bundan veriyor, kullandım dr zararı yok dedi. Halada çekiyorum enfeksiyonu😵💫