Akduygu benimde bat 9 ağustos. 24 ünde yumurtlama gördüm. Bugün üzerinden 9. Gün, kaset test almıştım, her gün sabah yapıyorum 🤪negatif çıktı. Biliyorum daha erken ama işte insan dayanamıyor. Zaten bu ayda olmazsa forumu falan bırakicam,çok stres oluyor insan 😢